Общите Условия за използване на електронния магазин Shopping.bg
Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между "ГАП 2000 Електроникс” ООД (наричан по-долу navi.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн navi.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на navi.bg (с изключение на линка към настроящите "Общи условия"), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези "Общи условия".
"ГАП 2000 Електроникс” ООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление:
гр.София, кв. Красна Поляна, ул.Златна Добруджа №18,; ЕИК по БУЛСТАТ: BG201450803;
РЕГИСТРАЦИЯ
За да получите правото да извършвате валидни заявки за закупуване на предлаганите в navi.bg стоки, е необходимо първо да се регистрирате.
При регистрацията трябва да въведете адреса, който ще се използва за доставка, Вашето име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка. Необходимо е да изберете и парола. След като се регистрирате успешно, при всяка отделна поръчка, имате възможност да коригирате Вашия телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката. С отбелязване в полето "Съгласен съм с "Общите условия"" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите "Общи условия" и ги приема.
ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ
Личните данни, които navi.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. navi.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време.
Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на navi.bg, заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.
ПОРЪЧКА
Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка.
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
2. Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
3. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
4. Липса на телефон за контакт с потребителя.
При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
1. Плащане при доставка (наложен платеж): при получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
2.Плащане по банков път: заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от Shopping.bg банкова сметка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.
3. Плащане през EPAY.BG (поддържа плащане с карти Борика, Euroline, Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic); при избиране на този метод ще бъдете прехвърлени към страницата на Epay.bg, за да финализирате транзакцията; след постъпване на плащането в нашата система започва обработката на вашата поръчка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.
ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА
Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес.
ГАРАНЦИЯ НА СТОКАТА
Всички стоки, предлагани в navi.bg, са предоставени от официални представители и вносители. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване.
УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ПОДДЪРЖАНЕ
1.Гаранцията е валидна, ако по време на гаранционния срок стоката покаже дефект поради некачествени материали или неправилна изработка. Всички дефекти през този период се отстраняват безплатно от упълномощени сервизи. Дефектните резервни части се явяват собственост на ГАП 2000 Електроникс ООД и не подлежат на връщане.
2.Гаранцията не се отнася за:
- Акумулаторна батерия и зарядно устройство;
- Антена
- Аксесоари и допълнителни принадлежности;
-Всички външни части,които могат да бъдат увредени от клиента;
3.Гаранцията е валидна на територията на Република България. Гаранционното поддържане може да бъде отказано в следните случаи:
- когато гаранционният номер на изделието е нечетим, изменен или не съответства на указаното в гаранционната карта;
- При наличие на механични повреди или повреди на защитни пломби, лепенки и др.;
- при повреди, възникнали в резултат на включване на външни устройства или монтаж на разширителни платки, допълнителни модули и т.н.;
- при повреди, предизвикани от стихийни бедствия (пожар, наводнение, буря, земетресение и др.);
- при неправилно включване в електрическата мрежа, експлоатация при нестабилно напрежение (отклонение на честотата от номиналната с повече от 0,5%, на напрежението с
повече от 10%), отсъстващо (или изпълнено с отклонения от стандарта) заземяване;
- при използване на изделието не по предназначение, неизпълнение на приложената към изделието инструкция по експлоатация и всяка друга небрежна или неправилна работа с изделието;
- при разглобяване, ремонт или модернизация на изделието от неупълномощени за това лица;
- при повреди, предизвикани от въздействието или проникването във вътрешността на насекоми, животни, течност, прах, цигарен дим и пр.;
- при неправилно (некоректно) инсталиране на софтуер;
- при използването на нелицензиран софтуер;
- при повреди, предизвикани от действието на вирусни програми;
- при следи от умишлено въздействие върху устройството с цел нанасяне на щети от потребителя или други лица.
- Гаранционен ремонт не се провежда и в случай на нарушаване от купувача на правилата за използване, съхранение или транспортиране на изделието, действия на трети лица или непреодолима сила и възникналите при гореизброеното непроизводствени дефекти.
- Гаранционната карта е поименна. Право на гаранционно обслужване имат само лицата притежатели на съответната гаранционна карта, доказващи това с документ за самоличност.
-При неправилно инсталиран софтуер от потребителя.
Във всички тези случаи ремонтът е за сметка на потребителя!
Условия за изпращане на устройство в сервиз:
Устройството може да бъде донесено директно в офиса на ГАП 2000 Електроникс ООД в София.
- Когато устройството се изпраща от клиент по куриер, то разходите по изпращането в двете посоки се поемат от клиента.
- При устройство, което се изпраща повторно, разходите се делят по равно от ГАП 2000 Електроникс ООД и клиента.
- При трето получаване на едно и също устройство, то се заменя, като разходите и в двете посоки се поемат от ГАП 2000 Електроникс ООД.
С тази Гаранция клиентите на Онлайн магазин , получават възможност да върнат закупен от нас продукт.
-В случай, че клиент желае да върне получен продукт, може да се възползва от това право в срок от 7 /седем/ работни дни от датата на покупка. Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, в оригиналната си опаковка, придружени с всички документи и аксесоари, с които са били получени и без следи от употреба и при спазване на условията по чл.55 от ЗЗП.
-При констатация на дефектен продукт до 24ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да възстановим заплатената от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, отремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта сервизи. Транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на потребителя. При несъответствие на стоката с характеристиките посочени в страницата доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, включително и транспортните разходи платени от потребителя за придобиване на стоката съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 7 работни дни от получаване на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.Уважаеми клиенти, за да се възползвате от Гаранцията пазете опаковките, документите и аксесоарите на закупените от нас продукти.Гаранциите, установени със закон и тази от производителя важат независимо от горните условия!
4.Транспортните разходи при обслужване на гаранцията са за сметка на клиента.
5.Повредата на стоката в рамките на гаранцонния срок не е автоматично основание за подмяна.Срокът за извършване на ремонта, варира в зависимост от сложността му и доставката на резервни части, като максимален срок за това е 30 дни.Няма законово предписание за допустим брой ремонти ,които да налагат замяна на стока.
6.Гаранционният срок започва да тече от датата на покупката,а при лизинг-от датата на получаване на стоката.
7.Съгласно чл.112-115 и чл. 119, независимо от Търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока по ЗЗП.
Продавачът не се освобождава от изискванията на ЗЗП.
"ГАП 2000 Електроникс" EООД
0878 700 674 / office@navi.bg
София бул. Константин Величков 3